Efterhånden som flere Beacons bliver installeret rundt omkring i butikker, er spørgsmålet, om din virksomhed planlægger med Beacons eller ved at sakke bagud ?

Ser man på teknologien, er Beacons en avanceret bluetooth-sender på størrelse med en tændstiksæske, der har potentiale til at revolutionere oplevelsen i detailhandel, ved at kunne sende målrettede beskeder med tilbud og information til kunderne i butikken. Samtidig kan Beacons give dig værdifulde data om dine kunders forbrugsmønstre. Netop forbrugsmønstre er der en stigende efterspørgsel efter, fordi de fleste butikker ønsker at give kunderne en personaliseret kundeoplevelse.

Som butiksindehaver oplever du måske behov for at samtænke dine online- og offline-tilbud. Dine kunder ønsker en god shoppingoplevelse og skelner ikke mellem online- eller offline-tilbud. De vil have øjeblikkelig, real time information om tilbud, produkttilgængelighed, ønskelister og personlige profiler online såvel som i butikken.

Forestil dig, at en kunde træder ind i din butik og modtager en besked på telefonen, der byder velkommen. App’en kan se, om kunden er en loyal kunde, der ofte kommer i butikken, eller om der er tale om en kundes første besøg. Budskabet i beskeden målrettes efter, hvem kunden er. Hvis kunden tidligere har tilføjet varer til sin ønskeliste, viser app’en automatisk, hvilke produkterne fra kundens ønskeliste, der findes i butikken. App’en giver automatisk et særligt tilbud på en af varerne på ønskelisten.

Mulighederne er mange for at skabe en helt ny digital oplevelse for kunderne i detailhandlen. Med GO Mobile Beacons og CMS har du mulighed for at sikre, at din butik er på forkant med den digitale udvikling.