Event app til dit næste arrangement

– giv dine deltagere en fuldendt oplevelse

Kontakt os

En komplet app til events

Skal du igang med en konference eller event og overvejer du, om du skal have en app med i loopet?

Vi har digitale værktøjer, der gør det nemmere og mere tidsbesparende at afholde din konference, kongres, generalforsamling og andre events.

Vi har som regel et par tommelfingerregler du kan overveje. Har dit arrangement over 50 deltagere? Vil du gerne engagere dine deltagere og digitalisere ting der førhen har været håndteret manuelt? Give deltagerne mulighed for at dyrke nye og eksisterende relationer, også før og efter dit arrangement?

Vi kan hjælpe dig til en fed løsning, også hvis dit ambitionsniveau ikke rigtig passer til dit budget. Lad dig inspirere her på siderne og tag så gerne fat i os på telefon, mail eller chat, hvis du vil høre om priser, tidsplaner og hvad vi sammen kan gøre for dit næste event.

KONFERENCE

Check dine deltagere ind og print navneskilte, få spørgsmål fra salen og lad dine deltagere interagere og netværke.
Læs mere

GENERALFORSAMLING

Publisér vedtægter og resolutioner og stem om dem. Afhold personvalg, kampvalg og hold styr på hvem der begærer ordet.
Læs mere

KURSER

Giv kursister, undervisere og sekretariat det helt rigtige administrationssystem på både app og computer.
Læs mere

Dit største arrangement

Gør det lettere at arrangere en kongres med GO Mobiles kongres app. Så har deltagerne mulighed for at afgive deres stemme på dagen, tilgå al materiale digitalt og altid være opdateret.

Deltagerne kan digitalt checke ind ved ankomst og samtidig udprinte navneskilt.

Helt uundværlig til en kongres er vores ‘Tag ordet’ funktion, hvor deltagerne kan sætte sig på talerække så dirigenten altid har overblikket over hvem næste taler er.

Læs mere

Den skal sidde lige i skabet. Hvert år!

Skab en bedre oplevelse til jeres årsmøde, ved at gøre brug af digitale muligheder.

Vores skræddersyet årsmøde app, har de funktioner der skal til, for at afholde et succesfuld årsmøde. Lige fra program og praktisk information til afstemning og den efterfølgende evaluering.

Har dit årsmøde en special opsætning eller skal I følge en anderledes dagsorden, så tag fat i os. Så finder vi samme ud af, hvordan det hele kan strikkes sammen.

Skab overblik for netværksmedlemmer.

Send nyheder fra netværket direkte ud i lommen på medlemmerne og giv dem et overblik over alle kommende møder og events.

Medlemmerne kan tilmelde og afmelde sig netværksmøderne og have al information liggende på telefonen.

Forbind deltagere og standpladser!

Skal du afholde en messe kan vores messeapp give et godt overblik for deltagerne over hele programmet for messen.

Udstillerne kan listes i app’en, så deltagerne inden kan se hvem der har en stand og læse mere om dem.

Der er mulighed for interaktion med oplægsholdere og udstillere.

Til firma events, kan man med fordel bruge digitale værktøjer til at kommunikere ud omkring eventen.

Ved at bruge en event app som kommunikationskanal, kan der med løbende information og opdateringer opbygges og vedligeholde interessen omkring eventen.

Skab involverende eventoplevelser

Virtuel

Spørgsmål fra distancen og interaktion mellem deltagerne.

Læs mere

Hybrid

Ligeværdig deltagelse fysisk og virtuelt.

Læs mere

Fysisk

Hurtig check-ind, spørgsmål fra salen, interaktion, workshops og netværk.

Læs mere

Funktioner

I vores event-app kan du oprette dit arrangement med præcis den funktionalitet, du har behov for.

Opsætning sker nemt og hurtigt via computer. Du kan selv gøre det eller få os til at hjælpe.

Læs mere

Vi tager sikkerhed alvorligt

Vi er sikkerhedsgodkendt af Deloitte og PwC og opfylder GDPR-kravene.

Læs mere

Jeres egen app

Få jeres egen app med logo, farver, fonte og eget app-ikon på deltagernes telefon. – En flot event-app, der styrker jeres brand.

Book en demo

Styr det hele selv

Et brugervenligt administrationssystem gør, at du selv kan oprette dit event med det indhold, de brugere og de moduler, som du har behov for.

Dine deltagere administreres nemt og hurtigt og via forskellige kommunikationsmuligheder kan du supportere og holde styre på dine brugere hele vejen.

Vi ved, at der kan være stor forskel på, om I har brug for en app til et enkelt arrangement eller til alle årets events. Kontakt os, så vi kan finde den rette løsning til netop jer.

Skriv til os

CASE

VL Grupperne

Vi har bygget en løsning til Danmarks største netværk.

Læs mere
Øvrige cases

CASE

HORESTA

Vi hjælper HORESTA med branchekonferencer og events.

Læs mere
Øvrige cases

Holder du arrangementer med få deltagere?

Besøg vores EVENTLY app, som er til mindre arrangementer, men stadig gerne vil digital og bæredygtig.

Læs mere

Engagér og involver dine deltagere

Vores mål er at hjælpe dig, der holder et event, med at involvere og engagere dine deltagere bedst muligt. Derfor tilbyder vi det, som vi selv synes, er den mest innovative event-app. Vi udvikler løbende app’en i forhold til de behov, vi oplever hos vores kunder, med fokus på brugervenlighed og nye funktioner.